Сервіс автоматизації діяльності онлайн

  • Безпечно
  • Конфіденційно
1С: Підприємство онлайн - це зручна робота Вашої бухгалтерії
  • Використання Хмари 1С в будь-який час і з будь-якої точки світу
  • Доступність на будь-якому пристрої

На ринку з 2010 року

Розрахувати вартість
1С: Підприємство онлайн - це гарантія безпеки Ваших даних
  • Зберігання Ваших баз на потужних серверах в дата-центрах України та Німеччини
  • Автоматичне резервне копіювання
  • відмовостійкі рішення

На ринку з 2010 року

Розрахувати вартість
1С: Підприємство онлайн - це фінансова вигода
  • Відсутність додаткових витрат
  • Кваліфікована технічна підтримка
  • Завжди актуальні версії 1С

На ринку з 2010 року

Розрахувати вартість
Чому ми?
  • Демо версія
  • Online і offline підтримка
  • Розміщення серверів в Україні і в Німеччині
  • Можливий виклик фахівця
  • повна безпека

Ви отримуєте хмарне сховище і високоякісне обслуговування. Ми регулярно доводимо це на практиці, надаючи ексклюзивні гарантії відмовостійкості.

Почати користуватися

Шукаєте 1С: Підприємство в хмарі? Тоді Вам сюди

Перейти
При першому підключенні
Допомога у виборі конфігурації безкоштовно
Початкове налаштування бази безкоштовно
Консультація по роботі з конфігурацією один година безкоштовно
Для діючих клієнтів 1С: Підприємство онлайн
Консультации по работе с конфигурацией — від 500,00 грн
Доробки конфігурації - 500,00 грн
Тарифи

Бухгалтерія 360 грн/міс.

Демо-доступ Замовити

Управління Торговим Підприємством 400 грн/міс.

Замовити

Управління невеликою Фірмою 360 грн/міс.

Демо-доступ Замовити

Додаткове робоче місце 210 грн / міс.

При підключенні по RDP + 295 грн за пользователя.

У вартість включено
Об'єм пам'яті для бази даних 1С: Підприємство 5 ГБ
Кількість інформаційних баз 1
У режимі веб-доступу або тонкий клієнт 24/7
Операційна система Windows Server 2012 R2 x64
Антивірус Microsoft Endpoint Protection
Резервне копіювання Щодня, за останні 3 дні
Нам довіряють більше 1000 клієнтів

Незалежно від масштабу підприємства, сьогодні уявити собі бухгалтерський облік без використання спеціальних програм неможливо. Найпоширенішою з них з упевненістю можна назвати програму автоматизації діяльності. Але все частіше керівники організацій Києва приходять до висновку, що установка і утримання версії коробочки обходиться занадто дорого і має ряд недоліків. Для вирішення цієї проблеми і була створена хмарна версія програми автоматизації діяльності.

На відміну від коробкової, хмарна версія не вимагає від замовника покупки сервера, адміністрування та підписки на оновлення. Все, що потрібно для використання - це своєчасна оплата, наявність інтернету і прагнення до вдосконалення роботи.

Кому зручно використання хмарної програми автоматизації діяльності

  • Всім тим, кому доводиться працювати віддалено. Тобто, співробітникам з інших країн і міст, що знаходяться у відрядженнях, декретних відпустках і т.д.
  • Власникам бізнесу в Україні, яких немає достатньо коштів для придбання ліцензійного ПЗ. Сюди ж можна віднести тих, хто до недавнього часу користувався неліцензійною версією програми і хоче перейти на легальну.
  • Керівникам малого і середнього бізнесу. Це дешевше, ніж утримувати власну інфраструктуру, не вимагає часу на оновлення та ручного резервування.
  • Великим мережним підприємствам. Програма дозволить поєднати дані всіх філій.

Які послуги включає хмарна програма автоматизації діяльності

Ми надаємо 2 види послуг по використанню програми. Перший варіант - це робота на сервері провайдера (онлайн версія програми автоматизації діяльності). У другому випадку сервер надається вам в оренду.

1) Онлайн версія програми автоматизації діяльності

В цьому випадку вам не доведеться витрачатися на покупку програми автоматизації діяльності, але при цьому ви будете користуватися ліцензійною версією. Всі ваші витрати - це щомісячна абонентська плата, розмір якої встановлюється відповідно до бажаного тарифу. Ціна залежить від кількості користувачів програми, тому не зайве буде згадати, що його можна змінити в будь-який момент. До інших переваг можна віднести швидкий запуск і відсутність проблем з налаштуванням сервера.

2) Оренда сервера для програми автоматизації діяльності в хмарі

Даний варіант розрахований на тих, хто хоче орендувати окремий сервер для використання програми. Він здасться особливо привабливим, якщо ви вже маєте свій пакет програми автоматизації діяльності. В цьому випадку переслідується мета забезпечення доступу до програми через інтернет. Якщо ж своєї програми автоматизації діяльності немає, її доведеться придбати.

У разі оренди сервера у вас з'являються права адміністрування. Тобто, ви можете керувати налаштуваннями, встановлювати програми і т.д. Крім того, можна бути спокійним за конфіденційність збережених даних - крім встановлених користувачів, ніхто не зможе отримати до них доступ. Однак слід відразу зазначити і те, що в такому випадку вам знадобляться навички ІТ-фахівця, зокрема адміністрування Windows Server.

Отже, основними плюсами хмарної програми автоматизації діяльності можна назвати:

  • Можливість користуватися програмою за допомогою будь-якого пристрою (включаючи планшет або смартфон), перебуваючи в будь-якій точці світу.
  • Мінімальні витрати на установку, покупку, резервування і налаштування програми автоматизації діяльності.
  • Відсутність необхідності покупки і настройки сервера.

Чому варто замовити хмарну програму автоматизації діяльності у нас

  • Ми робимо все для забезпечення високого рівня захисту даних користувачів.
  • Ми цілодобово здійснюємо онлайн підтримку своїх клієнтів.
  • У нашому каталозі наданий широкий вибір тарифів програми автоматизації діяльності, один з яких обов'язково підійде у вашій ситуації.
  • Ми оперативно реагуємо на запити своїх клієнтів, встановлюємо необхідні зміни і нововведення в систему.
  • Ми надаємо можливість ознайомлення з програмою автоматизації діяльності в тестовому режимі.

Таким чином, якщо ви робите покупку у нас, отримуєте додаткові бонуси. Не зволікайте, зробіть замовлення прямо зараз!