Не можу підключитися до свого сервера

Будь ласка, наслідуйте приведену інструкцію перед зверненням в техподдержку у випадках, коли виникли які-небудь проблеми з підключенням до Вашого сервера.

Пункт 1. Перевірка інтернет підключення

Спершу скористайтеся іншим браузером або просто спробуйте відкрити іншу сторіночку — наприклад, ping.eu або google.com.ua - ці сайти завжди в мережі, вони завжди є. Відкрилися? Відмінно, але тепер натисніть кнопку ОНОВИТИ (зазвичай, можна натиснути F5) - оскільки сторіночка могла завантажитися з кеша, якщо Ви її відвідували в недавньому минулому. Оновитися вдалося? Поздоровляємо, Інтернет у Вас є — просто сайт, на який Ви намагаєтеся зайти тимчасово недоступний.

Перевірити чи є подключение:слева внизу екрану (біля годинника) подивитеся чи немає там червоного хрестика? Не важливо, безпровідним або дротяним підключенням Ви користуєтеся, якщо з'єднання немає, то хрестик буде.

хрестик

Пункт 2. Перевірка стану сервера

Зайдіть в особистий кабінет (https://my.cloud.net.ua) і перевірте стан сервера. Переконайтеся що він включений (запущений) і не заблокований.

хмара тест запущений

  • Якщо сервер відключений - включіть його.

хмара тест сервер вимкнений

  • Якщо сервер не заблокований, але його неможливо "включити" (статус не змінюється або постійно повертається в "вимкнений") самостійно - створюйте заявку в техподдержку:support@cloud.net.ua
  • Якщо ж сервер відключений із-за заборгованості - просто сплатите прострочений рахунок. Переконайтеся, що у Вас немає ніяких прострочених рахунків.
  • Якщо сервер включений (запущений) і не заблокований - переходите до наступного пункту.

Пункт 3. Що відбувається на сервері?

Підключіть KVM консоль, підключитеся через неї до сервера і подивитеся що там відбувається.

KVM консоль

Якщо сервер запущений і працює - заходите в систему і дивитеся в чому проблема:

  • перевірте чи є інтернет на сервері;
  • мережеві налаштування;
  • сервер переобтяжений, завис, не відповідає, сильно гальмує, бракує пам'яті;
  • заблокований мережевий доступ, відключена мережа;
  • чи інші проблеми.

Якщо не можете встановити причину і виправити її - спробуйте перезапустити (але НЕ вимкнути!) сервер засобами ОС, через меню Пуск.

спробуйте перезапустити

Якщо ж сервер завис, не відповідає і так далі - тоді перезавантажите його за допомогою RESET (Действия-Перезагрузить) з панелі в Особистому Кабінеті.

у особистому кабінеті

Проконтролюйте процес завантаження. Якщо через декілька хвилин після закінчення завантаження сервер по колишньому не доступний і Ви не знаєте як розв'язати проблему самостійно - запишіть що було на сервері коли ви до нього підключилися, які дії вами були зроблені і переходите до наступних пунктів.

Якщо через KVM видно, що сам сервер працює, але на нім немає доступних мережевих підключень і "зовсім не працює інтернет" - спробуйте ВИМКНУТИ сервер через "Пуск" -> "Завершення роботи".

завершення роботи

і через пару хвилин після завершення роботи сервера включите його в Особистому Кабінеті ( Дії - Включити ).

Дії - Включити

Пункт 4. Перевірте чи є пинг на ваш сервер:

Пуск -> Виконати -> cmd -> "OK" і потім в що з'явився вікні консолі введіть ping xx.xx.xx.xx, де замість xx.xx.xx.xx треба вказати адресу свого сервера (OblakoTEST.vps.cloud.net.ua).

Збережіть результати (правий клік у вікні консолі, "помітити", виділяєте текст, і ще раз правий клік і так далі)

Пункт 5. Виконайте трасування до вашого сервера:

Пуск -> Виконати -> cmd -> "OK" і потім в що з'явився вікні консолі введіть tracert xx.xx.xx.xx, де замість xx.xx.xx.xx треба вказати адресу свого сервера (OblakoTEST.vps.cloud.net.ua). Збережіть результати.

Пункт 6. Уточнення проблеми :

Якщо пинг (п.1 є і трасування (п.2) успішно доходить до вашого сервера - опишіть детально, в чому саме полягає виникла проблема (як і з якими даними ви намагаєтеся підключитися, коли і яка конкретно помилка виникає (текст помилки), що цьому передує, коли з'явилася ця помилка, чи були інші помилки перед цим і так далі), прикладете скриншот ваш екрану на який видно налаштування і повідомлення про помилка, якщо утруднюється описав слово.

Пункт 7. Опис передуючих дій

Постарайтеся згадати і описати які дії або зміни на сервері вами робилися незадовго до того, як виникли проблеми. Згадайте будь-які зміни які вносилися, які налаштування змінювалися, що оновлювалося, що запускалося, коли перезавантажувалися, які помилки виникали, як намагалися усунути, що встановлювали, що видаляли, що було на сервері запущено, що не звичайного або дивного відбувалося. Можливо, ця інформація може допомогти встановити причину збою і усунути її.

Пункт 8. Створення запиту в техподдержку

Створіть запит в техподдержку, вказавши інформацію з пунктів 1 - 6. Залишайтеся на зв'язку (регулярно перевіряйте пошту і оновлення в тикете) на випадок якщо нашим співробітникам знадобиться уточнення інформації.