Перелінковка – це важливий атрибут пошукової оптимізації будь-якого проєкт, а також його юзабіліті. За допомогою перелінкування є можливість залучення більшої кількості користувачів. Цей метод базується на проставленні відповідних посилань з одних сторінок проєкту на інші. Таким чином, формується структура посилань, за рахунок якої будь-який користувач може комфортно переміщатися з одного розділу сайту на інший. Перелінковка СЕО допомагає користувачам ближче ознайомитися з асортиментом послуг або товарів, що надаються. Іншими словами, внутрішня перелінковка сприяє більшому часу відвідувачами сайту на просторах проэкту.
Перед тим, як зробити перелінкування на сайті, необхідно ознайомитися з різновидами даного інструменту. Розрізняють внутрішні та зовнішні перелінкування, які залежатимуть від того, де вони розміщуватимуться, і куди вони перенаправлятимуть користувача.
Таке перелінкування контенту передбачає розміщення посилання на одному проєкті, які будуть вести на інший сайт. Дана методика використовується з метою підвищення пошукової видачі ресурсу, а також відображення його гарної авторитетності. Якщо говорити простіше, то зовнішня перелінковка є рекламою іншого сайту. Але при цьому потрібно знати, як правильно робити перелінкування на сайті зовнішнього типу, щоб не робити грубих помилок, наслідки яких можуть бути дуже сумними.
Даний вид перелінкування передбачає використання посилань на одному ресурсі, які перенаправляють користувача з однієї категорії сторінки в іншу. Такий спосіб чудово допомагає в просуванні проєкту, за допомогою внутрішньої перелінковки можна досягти дуже хороших показників залучення та переглядів з боку користувачів. Крім цього метод перелінкування можна умовно розділити на ручний та автоматичний. Різновид безпосередньо залежатиме від того, як буде реалізуватися метод.
До цієї категорії можна віднести дрібні моменти, наприклад, блоки типу "Це має бути вам цікаво". Даний метод буде дуже актуальним на великих проєктах, де розміщено багато хороших статей, надається досить широкий спектр послуг або асортимент товарів. За допомогою автоматичного перелінування можна без особливих витрат проставляти самостійно посилання всередині одного проєкту.
Ручне перелінкування проставляється адміністратором проєкту в ручному порядку, точність у даного способу більша, ніж в аналогічного автоматичного методу. Недоліком є людський фактор, і в окремих випадках надмірна кількість посилань, через що у користувача можуть виникнути збентеження.
Правильна перелінковка допоможе досягти власнику проєкту наступних результатів:
Внутрішня та зовнішня перелінковка є відмінним атрибутом для успішного, швидкого та ефективного просування проєктів у ТОП пошукової видачі. Але даний інструмент SEO оптимізації має численні нюанси та аспекти, нехтувати якими настійно не рекомендується, тому що в іншому випадку можна завдати непоправної шкоди проєкту. Саме з цієї причини тут варто виключити будь-яку самодіяльність і позбавитися допомоги дилетантів. Найкраще довіритися кваліфікованим фахівцям у цій галузі, оскільки помилки в даному сегменті коштуватимуть власнику великих грошей.