Перелінковка сайту – це що?

Перелінковка – це важливий атрибут пошукової оптимізації будь-якого проєкт, а також його юзабіліті. За допомогою перелінкування є можливість залучення більшої кількості користувачів. Цей метод базується на проставленні відповідних посилань з одних сторінок проєкту на інші. Таким чином, формується структура посилань, за рахунок якої будь-який користувач може комфортно переміщатися з одного розділу сайту на інший. Перелінковка СЕО допомагає користувачам ближче ознайомитися з асортиментом послуг або товарів, що надаються. Іншими словами, внутрішня перелінковка сприяє більшому часу відвідувачами сайту на просторах проэкту.

Перелінковка SEO та її різновиди

Перед тим, як зробити перелінкування на сайті, необхідно ознайомитися з різновидами даного інструменту. Розрізняють внутрішні та зовнішні перелінкування, які залежатимуть від того, де вони розміщуватимуться, і куди вони перенаправлятимуть користувача.

Зовнішня перелінковка

Таке перелінкування контенту передбачає розміщення посилання на одному проєкті, які будуть вести на інший сайт. Дана методика використовується з метою підвищення пошукової видачі ресурсу, а також відображення його гарної авторитетності. Якщо говорити простіше, то зовнішня перелінковка є рекламою іншого сайту. Але при цьому потрібно знати, як правильно робити перелінкування на сайті зовнішнього типу, щоб не робити грубих помилок, наслідки яких можуть бути дуже сумними.

  • Використовувати гіперпосилання. Якщо написати просту адресу сайту, то цього буде недостатньо, тому що необхідно перед адресою сайту додавати тег href;
  • Застосовувати анкор. Щоб людина змогла зрозуміти, куди вона перейде, натиснувши на це посилання, необхідно використовувати релевантний анкор. Пошукові роботи займаються аналітикою анкорів, що допоможе краще розпізнати тематичну спрямованість сторінок акцептора;
  • Не варто нехтувати тематичною спрямованістю донора. Посилання варто розміщувати на проєктах, які схожі за своєю тематичною спрямованістю. Враховуючи даний аспект, можна істотно збільшити ймовірність переходу користувача за розміщеним посиланням. Іншими словами, підвищити ефективність перелінкування.

Внутрішня перелінковка

перелінковка це

Даний вид перелінкування передбачає використання посилань на одному ресурсі, які перенаправляють користувача з однієї категорії сторінки в іншу. Такий спосіб чудово допомагає в просуванні проєкту, за допомогою внутрішньої перелінковки можна досягти дуже хороших показників залучення та переглядів з боку користувачів. Крім цього метод перелінкування можна умовно розділити на ручний та автоматичний. Різновид безпосередньо залежатиме від того, як буде реалізуватися метод.

Автоматичний спосіб перелінкування

До цієї категорії можна віднести дрібні моменти, наприклад, блоки типу "Це має бути вам цікаво". Даний метод буде дуже актуальним на великих проєктах, де розміщено багато хороших статей, надається досить широкий спектр послуг або асортимент товарів. За допомогою автоматичного перелінування можна без особливих витрат проставляти самостійно посилання всередині одного проєкту.

Ручний спосіб перелінкування

Ручне перелінкування проставляється адміністратором проєкту в ручному порядку, точність у даного способу більша, ніж в аналогічного автоматичного методу. Недоліком є людський фактор, і в окремих випадках надмірна кількість посилань, через що у користувача можуть виникнути збентеження.

Для чого потрібна перелінковка

Правильна перелінковка допоможе досягти власнику проєкту наступних результатів:

  • Поліпшення юзабіліті. На просторах мережі існують проєкти з тисячами внутрішніх сторінок, де правильно зорієнтуватися недосвідченій людині буде проблематично. За допомогою використання правильного перелінкування питання орієнтування користувачів вирішується автоматично;
  • Поліпшення показників залучення. Іншими словами, показник залучення демонструє кількість сторінок, що переглядаються на проєкті. Підвищений рівень залучення позитивно позначиться на пошуковій видачі, і навіть на динаміці зростання підприємства, наприклад, збільшення загального чека чи більшу кількість перегляду товарів чи послуг.
  • Мінімум відмов. Показник відмов демонструє співвідношення загальної кількості візитів до відмовних візитів. Відмова вважається візит користувача на одну сторінку проєкту, де він не виконав жодних дій і провів на ній не більше 15 секунд. Звичайно, якщо людина провела більше часу на двох або трьох сторінках одного проєкту, то це обов'язково позитивно позначиться на її метриці;
  • Індексація. Завдяки залученню правильної перелінковки пошукові роботи зможуть знайти новий матеріал на просторах вашого проєкту. Наприклад, якщо на сторінці "А" є посилання на сторінку "В" і на ній немає заборони на індексацію, пошукова система автоматично просканує і сторінку "В";
  • Рівномірне розподілення ваги. Використовуючи посилання, з'являється чудова можливість розподілити вагу сторінки таким чином, щоб лендінги з найбільшим значенням набували номінального рівня авторитетності, а це сприяє більшій ймовірності потрапляння в ТОП пошукової видачі. Наприклад, є сторінка "А", просування якої здійснюється за поширеним пошуковим запитом, але на ній немає великої кількості посилань. І є сторінка "В", просування якої вже відбувається за менш конкурентним запитом, але на ній більша кількість посилань. Для просування сторінки "А" можна поставити посилання на сторінку "В", яка переведе користувача на сторінку "А", передавши їй частину своєї авторитетності.

Висновки

Внутрішня та зовнішня перелінковка є відмінним атрибутом для успішного, швидкого та ефективного просування проєктів у ТОП пошукової видачі. Але даний інструмент SEO оптимізації має численні нюанси та аспекти, нехтувати якими настійно не рекомендується, тому що в іншому випадку можна завдати непоправної шкоди проєкту. Саме з цієї причини тут варто виключити будь-яку самодіяльність і позбавитися допомоги дилетантів. Найкраще довіритися кваліфікованим фахівцям у цій галузі, оскільки помилки в даному сегменті коштуватимуть власнику великих грошей.